watchlife

Alla inlägg under februari 2012

Av Stephanie - 29 februari 2012 19:42

Har ni kört www.laup.nu ? Laup-Hotel.   Det är typ som gthotel fast man får mindre mynt.. Sen så har dom lite andra möbler, mer satt säga. Men, men gt är bättre. LUNGT! 

 

Yeah, yeah.

Tudilu så längde <3

     

Av Stephanie - 29 februari 2012 19:24

Tja, tja bloggen Watch här!  Den här veckan har jag sportlov, och jag var med mina kompisar Siri och Yenifer. Vi var hemma hos yenifer och hade jätte roligt. Jag har gjort en ny stil på gt! Vet inte om den är fin, men rätt hyffsat iallafall. 

   

Eller vad tycker ni?    

Hah, lite panda-stail... Jag är emot deras utrotningshotande! Jag ska nog skicka in bilden till WWF  


Jamen det var väl BRA!! Så nu ska jag äta Mat o,o Sent jag vet..Bättre sent än aldrig som sagt  


Tjo Då!

   

   

.

Av Stephanie - 28 februari 2012 19:37

 


Lite stor bild   

Men aja! Nu så är det dags att presentera veckans GTgubbe  

Och det är ingen mindre än... Min kära kompis &darr;

                                                                      &darr;

                                                 

Weho! En söt och trevlig person, med muskler och allt  

Eller har han?  

Jarå   

                   

Jamen det var väl allt för lilla mig! Nu ska jag kolla på mot alla odds på ettan. Starka människor det där  

Hajdå!  


                 

                                                                         


Av Stephanie - 27 februari 2012 18:14

Tjena mitt bena! Jahapp nu undrar ni såklart vilken liten prick ni har kommit till här? Och det ska jag berätta för er!  ...

Jag är en vanlig lite annorlunda tjej på 13 år. Som älskar gthotel! Jag har en gubbe som heter Watch och som jag spenderar mycket tid på. Övrigt så gillar jag att dansa, sjunga, vara med mina kompisar, pyssla och en hel del data. Ni får gärna sprida bloggen till era nära och kära som är inntreserade av gt.  

Hoppas att du kommer tycka min blogg är rolig att läsa, och jag försöker blogga varje dag!

Så välkommen in i min  gt/blogg värld!   


Hej hopp så länge!  

// Watch



   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min prutt blogg :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards