watchlife

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Liten Prick!

Av Stephanie - 27 februari 2012 18:14

Tjena mitt bena! Jahapp nu undrar ni såklart vilken liten prick ni har kommit till här? Och det ska jag berätta för er!  ...

Jag är en vanlig lite annorlunda tjej på 13 år. Som älskar gthotel! Jag har en gubbe som heter Watch och som jag spenderar mycket tid på. Övrigt så gillar jag att dansa, sjunga, vara med mina kompisar, pyssla och en hel del data. Ni får gärna sprida bloggen till era nära och kära som är inntreserade av gt.  

Hoppas att du kommer tycka min blogg är rolig att läsa, och jag försöker blogga varje dag!

Så välkommen in i min  gt/blogg värld!   


Hej hopp så länge!  

// Watch



   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stephanie - 3 mars 2012 15:58

         Älskar att göra sånt Hihi :$         Forever alone :(      1.      2.       Det kommer en suris!   3.      4.     The End!   Äsch jag loggar in på Gt nu!        ...

Av Stephanie - 3 mars 2012 15:54

Äntligen är jag klar med mitt hus! Eller ja, övervåningen är inte riktigt klar ennu   Men snart!  Jag är ganska nöjd. Vad tycker ni?       Det blev lite suddiga bilder ;/ Det tomma rummet ska vara ett rum som en familjemedlem får bygga sj...

Av Stephanie - 1 mars 2012 07:42

Att förklara kärlek går inte.men att försöka är givet!Ingen vind kan få oss att fallainte heller något regn,varken en snöstorm eller en tromb.jag ger mig ditt hjärta,och delar från denna stunden mitt liv med dig.du ska veta att du är älskad.totalt ol...

Av Stephanie - 29 februari 2012 19:42


Har ni kört www.laup.nu ? Laup-Hotel.   Det är typ som gthotel fast man får mindre mynt.. Sen så har dom lite andra möbler, mer satt säga. Men, men gt är bättre. LUNGT!    Yeah, yeah. Tudilu så längde <3       ...

Av Stephanie - 29 februari 2012 19:24

Tja, tja bloggen Watch här!  Den här veckan har jag sportlov, och jag var med mina kompisar Siri och Yenifer. Vi var hemma hos yenifer och hade jätte roligt. Jag har gjort en ny stil på gt! Vet inte om den är fin, men rätt hyffsat iallafall.     ...

Presentation


Välkommen till min prutt blogg :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards